۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶

سردار سجادیان:

افزایش 30 درصدی کشف مواد مخدر در فارس/ اعضای شورای شهر به فکر خدمات رسانی به مردم باشند

افزایش 30 درصدی کشف مواد مخدر در فارس/ اعضای شورای شهر به فکر خدمات رسانی به مردم باشند

شیراز – خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی فارس از رشد 30 درصد کشف مواد مخدرنسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیروس سجادیان پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری آخرین کشفیات نیروی انتظامی فارس، گفت: روند انتقال مواد مخدر از جنوب شرق توسعه پیدا کرده و امروز به گونه ای باید فعالیت کرد که تمامی راه های فرعی و اصلی استان را تحت پوشش قرار دهیم .

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی فارس مثل گذشته نگاه کامل و جامعه ای به سطح استان دارد و اجازه نخواهد داد که این روند، توقفی را در کشف مواد ایجاد کند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه طی چند روز گذشته در شش مرحله عملیات، 2.5 تن مواد مخدر در استان فارس کشف شده است، یادآور شد: در این عملیات ها 24 نفر در قالب چهار باند دستگیر شدند و از آنها دو قبضه سلاح جنگی با 270 فشنگ، 15 دستگاه خودرو و 20 دستگاه تلفن همراه کشف شد.

سردار سجادیان ادامه داد: کل 2.5 تن مواد مخدر کشف شده تریاک بوده و ارزش ریالی آنها نیز 40 میلیارد ریال است.

وی در خصوص میانگین سنی افراد دستگیر شده نیز تصریح کرد: این افراد از سن 22 سال تا 33 سال هستند و یکی از آنها نیز دانشجوی یکی از دانشگاه های استان است.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به حوزه فعالیت این باند ها افزود: حوزه فعالیت آنها استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس است که قصد داشتن بخشی از این مواد را در استان فارس و مابقی را به استان کرمانشاه منتقل کنند.

اعضای شورا به فکر خدمات رسانی به مردم باشند

سردار سجادیان در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص سخنان یکی از اعضای شورای شهر شیراز مبنی بر عدم وجود امنیت در بافت تاریخی و فرهنگی، گفت: جای خوشحالی است که شورای شهر به جای خدمات رسانی به مردم به فکر مباحث امنیتی است.

وی تاکید کرد: اعضای شورا باید به فکر رفع مشکلات شهر و خدمات رسانی به شهروندان باشند چراکه هر کس باید نسبت به تخصص و جایگاه خود صحبت کند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: هر کس باید در حوزه کاری خود اظهار نظر کند و یا اگر در خصوص بحثی می خواهد اظهار نظری داشته باشد اندک اطلاعاتی از آن کار داشته باشد.

کد خبر 2137273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha